שלומית בן ארצי בעלת חברת השיווק שיווקינג היא קודם כל פצצת אנרגיה, ומעבר לכך היא גם בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק זורם לה בדם
ובתוך כל זה שלומית הקימה את קונספט בוקס מיזם חדש, הישראלי הראשון מסוגו שהוקם כדי לשנות את הדרך שבו הצרכנים מנסים מוצרים חדשים על ידי משלוח חודשי של קונספטבוקס יחודי.
תהליך המיתוג במקרה הזה הוא כפול.
ו"קונספטבוקס" עוצב לוגו עם איור יחודי שמרמז על הסיפור שמאחורי השם.
כחלק מהמיתוג נעשה גם עיצוב מארז, עם חשיבות לכך שיהיה נקי ומתאים לשלל מוצרים, דגש על שפה שמתאימה לגברים ונשים ובעיקר אלגנטי וייחודי המתאים לאופי המוצרים.